.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال كانديداتوری دوباره خاتمی!

عضو شوراي عالي حزب همبستگي گفت: اگر شرايط كشور به سمتي رود كه ميرحسين موسوي كناره‌‌گيري كند و خاتمي امكان حضور خود را محيا ببيند مطمئنا وي حضور خود را اعلام خواهد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فردا ، منصور كمالي عضو شوراي عالي حزب همبستگي با بيان اينكه كليد برنده شدن اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري اجماع است، تصريح كرد: اگر بين اصلاح‌طلبان اجماع صورت نگيرد باعث تفرق آرا مي‌شود و اصلاح‌طلبان تجربه دارند كه در صورت عدم اجماع مانند انتخابات رياست جمهوري گذشته شكست خواهند خورد.

اين فعال اصلاح‌طلب در ادامه افزود: تمام اصلاح‌طلبان در آزادي مردم مطابق قانون اساسي، ساماندهي وضع اقتصاد كشور، بهبود معيشت مردم و اتخاذ روابط ديپلماتيك مطلوب با دنيا مشترك هستند با اين شرايط معتقدم كه اصلاح‌طلبان به كانديداي واحد خواهند رسيد.

عضو شوراي عالي حزب همبستگي با اشاره به كناره‌گيري خاتمي از عرصه انتخابات افزود: با توجه به اينكه سيد محمد خاتمي در صحبت‌هايش گفته بود «يا من يا ميرحسين» در انتخابات شركت خواهيم كرد و زماني كه ميرحسين اعلام كانديداتوري كرد خاتمي طبق قولي كه داده بود از اين عرصه عقب نشيني كرد.

وي در ادامه افزود: اين تصميم با درايت خاتمي نقش مؤثري در اجماع بين اصلاح‌طلبان دارد و در نهايت كساني كه خواستار تفكرات اصلاح‌طلبي هستند بايد به اجماع برسند و با تكه تكه كردن اصلاحات نه تنها تفكر اصلاحات در جامعه پويا نخواهد شد بلكه سمت و سوي اصلاح طلبي از بين خواهد رفت.

كمالي با اشاره به حضور عبدالله نوري در انتخابات رياست جمهوري آن را نقطه مثبتي در بين اصلاح طلبان دانست و گفت: آمدن نوري باعث ايجاد نشاط سياسي و پر شور شدن حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي مي‌شود.
وي در ادامه افزود: با گذشت زمان اصلاح‌طلبان به اجماع مي‌رسند و به نفع كانديداي اصلاح‌طلب ديگر عقب‌نشيني مي‌كنند.

عضو شوراي عالي حزب همبستگي در مورد برگشتن خاتمي به عرصه انتخابات آن را بعيد دانست و گفت: اگر شرايط كشور به سمتي رود كه ميرحسين موسوي كناره‌‌گيري كند و مجبور شود كه حضور مجدد خود را اعلام كند حتما خواهد آمد.

اين فعال اصلاح‌طلب ميرحسين را اصلاح طلب دانست و افزود: ميرحسين اصلاح طلبي است كه اصول را گم نكرده و به نظام و رهبري و امام(ره) اعتقاد دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.